Սովորողի հաշվետվություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Նարե Հակոբյան

Անհատական բլոգի հղում՝ Նարե Հակոբյան

Էլեկտրոնային հասցե՝ h-nare@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան դպրոց

Դասարան՝ 3.2

Իմ բլոգի մասին – Իմ բլոգը ստեղծվել է այս տարի, ես այնտեղ հրապարակում եմ իմ բոլոր աշխատանքները։

Ընտրությամբ գուրծունեություն` Տեխնոլոգիա-դիզայն

Մասնակցել եմ՝

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ 2
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝ 2
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ 2
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝ 2
  • Մասնակցել եմ շախմատի ֆլեշմոբին՝ 0

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edublogs, , outlook, word, paint , hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես-Գեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝

Համագործակցային նախագծեր՝

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Բարձունքը հաղթահարված է

Բջնի ամրոց․ քայլարշավ դեպի Սբ․ Աստվածածին

Սանտայի նվերը /ճամփորդություն/

Մասնակցել եմ  նախագիծներին՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *